Saturday, June 30, 2012

Çanlar Çalsıınnn :)

Uzun bir aradan sonra blog'uma girip baktığımda yazmayı çok özlediğimi fark ettim ve yazmaya tekrar başlamaya karar verdim. Ne yazsam ne yazsam diye düşünürken çok da düşünmemem gerektiğini farkederek şu an ne yaptığımla ilgili yazmaya karar verdim. Belki önceki yazılarımı okuyan olmuştur bilemiyorum ama V.'yle evlenmek üzere olduğum gerçeğini anlatmak yerine evlilik öncesi dönemin enn enn heyecanlı anlarını aktaracağım.

1. ÇEYİZ

Gelsin tabaklar, gitsin bardaklar... Evet her mutfağın olmazsa olmazı tabak, bardak, çatal, kaşık.... Bunları almak için ilk akla gelen yer ise tabii ki PAŞABAHÇE. Her yer rengarenk... Geometrik desenlisi, çiçeklisi, kelebeklisi derken karar vermek gerçekten çok zormuş. Ama tabii ki verdiğiniz kararın sonunda yıllarca kullanacağınız bu malzemelerin içinize %100 sinmesi ise ayrı bir mutluluk.

Benim tercihim geometrik desenler, kontrast renkler ve çiçek motiflerinin harmanlanmasıyla oluşan aşağıdaki takım. Nasıl tatlı nasıl tatlı anlatamam yani yemeği yeme tabağı ye o derece :))













2. GELİNLİK

İşte bu en zor ama belki de en eğlenceli kısım. Randevu al, fotoğraflardan seç, beğendiklerini dene, denedikçe kararsızlaş, kararsızlaştıkça umutsuzlaş.... Off off çeken bilir ne demek istediğimi, hele ki kararsız bir insansanız... Ama ben sanırım bir galeyana gelip birini seçme aşamasına geldim. Seçtiğim modeli göstermek isterdim ancak biraz da süpriz olsun istiyorum. Bu nedenle 17 Kasım 2012 sonrası merakınızı yenmenizi sağlayacağım SÖZ :)

Gelinliği tamamlayan aksesuarlara gelince eskilerimizin namus göstergesi olarak taktığı KIRMIZI kuşak tabii ki artık günümüzde neredeyse hiç takılmıyor. Onun yerini Vera Wang'ın SİYAH kuşakları aldı ve bence gelinliklere ayrı bir hava katıyorlar kim ne derse desin. 








 Bir de duvak yerine takılan saç aksesuarları var. Onlara da hayranım. Böyle çiçekli, taşlı, tüylü, tüllü :) Benim tercihim de bu yönde olacak sanırım :)








Zaten yapım gereği farklılığı seven, farklı olmak isteyen, cesaret edilesi zor şeyleri tercih etmeyi seven biriyim. Umarım çok yadırganmam...

3. ORGANİZASYON

Eveettt geldik "O" güne. İnce düşünülmüş detaylarla süslenen masalar davetliler için hiçbir şey ifade etmiyor farkındayım. Çnük ben de gittiğim düğünlerde şu son zamana kadar masayı hiç incelemedim ne yalan söyleyeyim. Çok pahalı ver gereksiz gerçekten yapılanlar ama yapmasan da olmuyor maalesef :( Bu konuda birçok alternatif var. Çiçekler, şamdanlar, masa örtüleri, suplalar, yani aklınıza gelebilecek herşeyi değiştirme ve renklendirme olanağına sahipsiniz. Ama çok abartmamak lazım çünkü hepi topu 4 saatte bitiyor gece zaten ve kimsenin aklında masa süslemesi kalmıyor bilginize :)

No comments:

Post a Comment